fantasmagorie
Początkujący **
Początkujący
Data rejestracji: 26 Gru 2019
Data urodzenia: 21 Nov 1995 (24 lat)
Czas lokalny: 01 Oct 2020, godzina 10:10
Status: Offline


Informacje o fantasmagorie
26 Gru 2019
9 godzin(y) temu
19 (0,07 postów dziennie | 0.15 procent wszystkich postów)
(Znajdź wszystkie posty)
6 (0,02 wątków dziennie | 0.21 procent wszystkich wątków)
(Znajdź wszystkie wątki)
1 Dzień, 14 Godzin, 47 Minut
0
Dodatkowe informacje o fantasmagorie
fantasmagoriePL
Kraków/Katowice
Mężczyzna
auits

30 Sie 2020, 19:51

KingArche

26 Sie 2020, 22:49

fAqus

11 Sie 2020, 13:16

Bakusieke

06 Sie 2020, 09:27

Kravevo

03 Sie 2020, 17:32

Dane kontaktowe użytkownika fantasmagorie
fantasmagorie's Most Polubione Post
Post Subject Numbers of lubi
Propozycje środkowo-sezonowe 4
Thread Subject Forum Name
Propozycje środkowo-sezonowe Oczekujące na realizację
Post Message
Czołem,
plus minus jesteśmy już w połowie edycji, a może nawet bliżej końca, więc czas na spostrzeżenia Uśmiech

1. Zwiększenie skalowania /jobs limit wraz z większą sumą lvli

Aktualnie nawet na high lvlu, limit zarobku godzinowego jest śmiesznie mały (2800sc na 138 glvlu), widzę jego zwiększenie jako potencjał do zachęcenia graczy do bardziej aktywnej gry.
___
2. Buff ilości połączeń w lejach lvl9 i lvl10

Jeśli z założenia ilość połączeń ma ograniczać potrzebę większej ilości lejów to ilość tych połączeń na tych dwóch lvlach jest nieadekwatna do ceny jaką trzeba za nie zapłacić.

24 leje lvl7 - 600 połączeń - 302400sc -> 504sc/połączenie
20 lejów lvl8 - 600 połączeń - 502000sc -> 836,66sc/połączenie
17 lejów lvl9 - 595 połączeń - 851700sc -> 1431,42sc/połączenie
12 lejów lvl10 - 600 połączeń - 1201200sc -> 2002sc/połączenie

jak widać porównując lvl7 i lvl10 za ograniczenie liczby lejów tylko o połowę trzeba zapłacić ~cztery razy więcej sc
___
3. Kontrowersyjne! trzecia praca do wyboru dla graczy svip+

Zdecydowanie, szczególnie w mid/endgame przydałaby się trzecia praca do wyboru, czasem człowiek ma ochotę odpocząć od kopania cobble, stawiania bloków czy bicia mobów Język trzecia niezobowiązująca praca (w szacunku dla prograczy bez svip nie mogłaby się wliczać do poziomu pracy globalnej i limitu zarobku na godzinę) była by pożądanym urozmaiceniem.
___
4. Ograniczenie liczby harvesterów lub zwiększenie ich ceny

Z sektora trzeciego coraz częściej zaczynają (znowu) napływać informacje od graczy, że są lagi, że piece zwalniają. Historia zatoczyła koło?Język Aktualna cena harvestera to około 2000sc, zwiększenie jej do 10000-15000sc (może możliwość zakupu w /shop tak jak spawner/beacon i ewentualnie po wykonaniu jakiegoś zadania z /c?) zdecydowanie zniechęciło by graczy do stawiania kolosalnych farm ignorując wszystkie inne aspekty rozgrywki.
Drugie co chciałbym zaproponować to ograniczenie ich liczby na wyspie do w miarę rozsądnej wartości - np. 1500 sztuk
___
5. Buff punktowy dla bloków diamentów i emeraldów

Aktualnie te bloki to jest absolutny "must sell" gdyż bardziej opłaca się kupić po prostu tańsze bloki za pieniądze z nich. Lekki buff dla nich spowodowałby, że gracze musieli by się zastanowić czy lepiej je sprzedać, czy może zacząć stackować? Kolejną zaletą byłyby nowe skupy tych bloków, przez co nowi gracze na początku swojej przygody z serwerem zyskali by kolejną możliwość godnego zarabiania waluty.
___
6. Komunikat o nagrodach z platynowych skrzynek

Jeśli jest to możliwe, czy dałoby radę wprowadzić powiadomienie takie jak przy skrzynkach elementium, że ktoś wydropił główną nagrode z platynowych skrzynek? (elementium key, enchanted key, 5x blok emeraldów)