PijanyJonusz
Członek administracji
Członek administracji
Moderator Skyblock
Data rejestracji: 17 Lut 2020
Data urodzenia: Nie określono
Czas lokalny: 14 Jun 2021, godzina 02:31
Status: Offline


Informacje o PijanyJonusz
17 Lut 2020
6 godzin(y) temu
32 (0,07 postów dziennie | 0.23 procent wszystkich postów)
(Znajdź wszystkie posty)
0 (0 wątków dziennie | 0 procent wszystkich wątków)
(Znajdź wszystkie wątki)
1 tydzień, 4 Dni, 13 Godzin
0
Dodatkowe informacje o PijanyJonusz
PijanyJonusz
Warszawa
Mężczyzna
Bailus_

07 Cze 2021, 13:27

krzysiu468

05 Cze 2021, 15:47

FireDarknes07

29 Maj 2021, 14:07

Bananowyy

25 Maj 2021, 21:52

pvpup

22 Maj 2021, 13:25

Dane kontaktowe użytkownika PijanyJonusz
PijanyJonusz's Most Polubione Post
Post Subject Numbers of lubi
RE: Propozycje środkowo-sezonowe 2
Thread Subject Forum Name
Propozycje środkowo-sezonowe Oczekujące na realizację
Post Message
1. Zwiększenie skalowania /jobs limit wraz z większą sumą lvli

Najbardziej podoba mi się ten pomysł, na ./jobs limit zwracamy uwagę tylko w początkowej fazie gry, przynajmniej u mnie tak jest. Może trochę większa ilość SC za wykonywanie pracy motywowała do śledzenia tego limitu, by go zapełnić do pełna (Zawsze jakieś urozmaicenie ^^)

2/4. Buff ilości połączeń w lejach lvl9 i lvl10

Co do lejów/harvesterów, dużo się nie wypowiem, bo ich zwyczajnie nie używam w takich ilościach, ale co do połączeń to się zgodze. Na 9lvlu posiadamy 35 połączeń, a na 10 tylko 50, a ulepszenie go na 10lv z tego 9 kosztuje nas 50k - wynika, ze bardziej opłacalnym wyjściem jest zrobienie drugiego leja na 9lv, ponieważ ulepszenie go na taki poziom kosztuje 50,100 SC a wtedy mamy dodatkowe 35 połączeń zamiast 15. Jakby było bardziej opłacalne ulepszanie ich na 10lv to może limit nie byłby takim problemem dla niektórych graczy i myślę, że byłoby ich zdecydowanie mniej na serwerze.

3. Kontrowersyjne! trzecia praca do wyboru dla graczy svip+

Nie jestem przekonany co do tego, ale np. trzecią prace możemy wziąć po osiągnięciu 100lvla globalnego?

5. Buff punktowy dla bloków diamentów i emeraldów

Myślę, że zamysłem tutaj na serwerze było to, żeby diamenty/emeraldy były głównie do sprzedawania/zarobienia na początkowej w fazie gry jak i w późniejszym. Co jak co, ale istnieje dużo więcej bloków przez które idzie wbić wysoki poziom wyspy. Nie skreślam tego pomysłu, ale też jako gracz i moderator tego serwera nie chciałbym widzieć kolosalnych poziomów wyspy pod ./rankingi.

6. Komunikat o nagrodach z platynowych skrzynek

Myślę, że nie jest to potrzebne (przynajmniej w przypadku bloków emeraldów). Jak się pojawiły komunikaty które dotyczą dropu z elementium widywało się komentarze, że to zaśmieca chat i im przeszkadza.