Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lekcja World Edita + Spis Komend
#1
Ważne 
Witam Ponownie! Dzisiaj będzie ważny temat... Mianowicie World Edit (we). Zacznijmy od podstawowej komendy -//wand (muszą być dwa ,,/''). Następnie , Zaznacz teren najpierw prawym , później lewym przyciskiem myszy. Jeżeli to zrobiłeś , możesz użyć już komendy //set . Użycie - np. //set stone [id:1]. Pozostałe komendy pod /wep . Ale jednej komendy nie ma... //expand [up/down] [1] (dowolna liczba). A teraz spis komend:
-=-=-=- Gracze -=-=-=-
//wand - przywołanie różdżki.
//pos1 //pos2 - oznaczenie pozycji.
//set {id} - wypełnia zaznaczony obszar.
//expand up/down - rozszerza zaznaczanie o wartości y.
//expand vert - rozszerza zaznaczanie na całej osi y.
//replace {id(1)} {id(2)} - zamienia zaznaczone bloki z id1 na id2
//walls stone - Tworzy ściany.
//undo - cofa poprzednią akcję.

Limit WorldEdita: 2000 bloków


                                                                                   ---Vip'y---
//copy - kopiuj.
//paste - wklej
//paste -a - wklejanie bez powietrza.

//rotate {kąt(90, 180, 270, 360)} - obraca zaznaczony obiekt.
//flip - przerzuca zaznaczony obiekt.

//move {ile?} - Przesuwa zaznaczony obszar o X bloków w kierunku, w którym patrzymy.  (Nie jestem pewny czy to działa dla Vip'ów.)

Limit WorldEdita: 5000 bloków


                                                                  --- Svip'y , Gvip'y i wyższe rangi (Wraz z Rangą WIN) ---


//sphere {id} {promień} - tworzy kulę.
//hsphere {id} {promień} - tworzy kulę pustą w środku.
//cyl {id} {średnica} {wysokość}  - tworzy cylinder
//hcyl {id} {średnica} {wysokość} - tworzy cylinder pusty w środku.
//pyramid {id} {wysokość} - tworzy piramidę.  
//hpyramid {block} {size} - tworzy piramidę pustą w środku.

//toggleeditwand - Wyłączanie i włączanie różdżki.
//regen - regeneruje zaznaczony teren.
//up {ile?} - podnosi gracza o X wysokości.
//br {typ(sphere, cylinder)} {id} {promień} - pędzel(tworzenie kuli)
//br smooth {promień} - Różdżka z funkcją wygładzania.
//smoth - Wygładza zaznaczony teren.

//overlay {id} - pokrycie powierzchni blokiem.
//naturalize - tworzy zielony teren w obszarze zaznaczenia (dirt, trawa, wysoka trawa, kwiaty)
//flora {%} - Zaznaczony obszar zostanie porośnięty wysoką trawą (rośnie tylko na bloku trawy)
/snow {promień} - Tworzy śnieg.
/thaw {promień} - Usuwa śnieg.

/tree {typ drzewa} - Nakłada na różdżkę funkcję sadzenia drzew
kilka typów: big, swamp, jungle, junglebush, birch, oak.

/deltree - Usuwa drzewo.

/forestgen {promień} {typ drzewa} {%} - generuje las


 (Pełny WorldEdit)
Limit WorldEdita: Nieograniczony



Przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne , interpunkcyjne oraz te dotyczące WorldEdita.
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcS3kYnDNLfGt6iJLiaRm7y...sAiOMvAXPQ]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości