Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jobs
#1
Witam, przychodzę z pomysłem jak można by było poprawić pracę, które są już nudne i stare.

1. /jobs bonus - niezagospodarowany potencjał. 

Bonus z uprawnień - miejsce dla zboostowania rang vipa, svipa i gvipa

Bonus z przedmiotów - zależne jakim narzędziem kopiemy ( drewniany < kamienny < żelazny < zloty < diamentowy)

Bonus globalny - tu jest miejsce na jakiś event, np raz na miesiac, któy by to zwiększał % tego bonusu

Bonus miejsca - tutaj by można było nagrodzić ludzi ścigających się w topce wysp. (czy nie o takie miejsce chodzi?)

Spawner bonus - bonus od ilości spawnerów na wyspie (może zwiększyć limit punktacyjny spawnerów? ) 

PetPay bonus - tu można się popisać i dać jakieś bonusy do petów. Oraz dodać jakieś pety możliwe do kupienia za sc

Co do procentów możliwych do zebrania to osobiście bym celował aby był on na poziomie maksymalnym 5 % ( 5% gdybyśmy byli najlepsi w każdym bonusie )



2. /jobs shop 

Tutaj chciałbym po raz kolejny przepchnąć pomysł z nowymi customowymi enchantami, (np te które daje mcmmo) które by się kupowało w formie książek lub w formie narzędzia z tymi enchantami, wtedy po dobrym przekombinowaniu tych enchantów na danym narzędziu by na przykład wychodziło, że lepiej jest kopać kilofem złotym (po zrobieniu z niego 5/3/3 i dodaniu wtedy do niego tego magicznego customowego enchantu) niż kilofem diamentowym.

Dodatkowo bym tutaj widział możliwość do kupienia biletu lub potki (narkotyku??), który by zwiększał nam %% w bonusie globalnym / miejsca ale by dawał jakieś negatywne efekty (przykładowo nudności), których byśmy nie mogli się pozbyć mlekiem bo również pozbędziemy się bonusu.
1 użytkownik lubi posta Maximus99LBN: fAqus
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości