Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moja zbioracza lista propozycji rozwoju serwera
#1
Hej, jestem Walior i gram na skyUp od poprzedniej edycji, a w minecraft of alphy. W tej jestem obecnie 5ty w rankingu czasu spędzonego na serwerze, i zdążyłem się całkiem dobrze zapoznać z tym jak funkcjonuje. Przedstawiam Wam moją listę propozycji, które mogłyby urozmaicić rozgrywkę, a jednocześnie wyróżnić ten skyblock na tle innych.

Zaznaczam, że mam minimalne podłoże programistyczne, i znam się jedynie na pisaniu prostych modów - nie wiem jak trudne byłbyby te pomysły do wprowadzenia, ale starałem się nie przesadzać ze stopniem skomplikowania.


Drobne zmiany, quality of life

Tutaj są małe zmiany, które administracja prawdopodobnie jest w stanie wykonać całkiem szybko. Starałem się, żeby nie było tutaj kontrowersyjnych pomysłów, a raczej te które każdemu by się spodobały.

1.Jedna tabliczka na jedna osobe z wyspy w sklepach
Niektóre wyspy mają po 3-4 osoby, a każda z nich stawia tabliczke koło siebie w ich wspólnym sklepie. W rezultacie jest duży nadmiar warpów, z których spora część i tak prowadzi do tego samego miejsca.

2.Pozbyc sie wadliwych sklepow
Obecnie około ⅓ warpów na /w wyspy jest nieczynna - wyskakuje komunikat, że tabliczka nie istnieje, wyspa jest zamknięta, teleport nie jest bezpieczny.
Proponuję usuwanie tych warpów co pare dni, lub (co może być trudniejsze) sprawienie, by plugin ich nie pokazywał na liście

3.Usuwanie/dezaktywowanie tabliczek graczy, ktorzy dlugo sie nie logowali
Sklepy tych graczy i tak nie mają już w sobie przedmiotów - i zostają teleporty widmo

4.Gamerule ktore wylaczy spawnowanie phantomow
Może się to wydawać dużą zmianą, ale w sumie to phantomy nic użytecznego nie dropia, a jedynie irytują. Nie znam nikogo kto je lubi na serwerach skyblock. Nie wnoszą nic do rozgrywki, a powodują frustracje.

5.Po stworzeniu wyspy gracz powinien dostawac ksiazke z podstawowymi komendami i poradami
Nie wiem czy schemat wysp na to pozwala - Ale fajnie by było gdyby gracz po teleportowaniu się na wyspę dostawał książkę z poradami, jak grać na skyblock i jakie są podstawowe komendy (menu, /w wyspy, /w ustawienia etc). Sprawiłoby to, że serwer byłby nieco bardziej unikalny, i przyjazny dla początkujących graczy

6.Skrzynki elementium powinny pokazywac enchanty na przedmiotach
To prawdopodobnie ograniczenie pluginu, ale jako nowy gracz zawsze zastanawiałem się, czym jest karambit, impet etc. Podgląd skrzynki elementium pokazuje tylko zenchantowane narzędzia.
Może dałoby się to umieścić na tabliczce albo pod komendą?

7.Bonus powinno dac sie odebrac wszedzie, slabo jezeli sie zapomni bo akurat nie wchodziles na spawna
Nic tak nie irytuje jak przegapienie bonusu, bo akurat nie byłeś na spawnie tego dnia.

8.Komendy, ktore nie sa dostepne dla graczy nie powinny sie autouzupelniac na TAB
Wiem, że jest opcja aby komendy to których nie masz uprawnień nie pokazywały się na tab - a przynajmniej dało się tak zrobić pare wersji gry temu. Po wpisaniu /w powinny pojawiać się komeny wyspy, a nie /warn czy /warnings. Jest to dodatkowo o tyle szkodliwe, że pokazuje graczom jakie pluginy są zainstalowane na serwerze, co pewnie da się jakoś nadużyć.

11.Wiadomosc po tym jak cos wygrasz na szczesciarzu (np “you have recived 1 key yadayyada”)powinna zostac usunieta
Nic nie wnosi, jest nieestetyczna

Ogólne uwagi - co można zmienić

Tutaj są nieco większe zmiany - mogą wymagać większego nakładu pracy, ale w większości to powinno być dalej coś, co spodoba się każdemu graczowi.

12.Opcja dokupienia wiekszego limitu zwierzat/potworow
Fajnie by było być w stanie mieć więcej zwierząt na wyspie (albo jako większą ilość stacków, albo po więcej mobów w stacku). Np po 10k za dodatkowe zwierze czy cos w tym guscie.

13.Eventy.
Zaplanowane, regularne eventy, które odbywają się codziennie, np o godzinie 19, bardzo zwiększyłyby chęć powrotu graczy na serwer kazdego dnia, i zmniejszałyby monotonię.
Mogłyby być to nawet eventy które nie wymagają nadzoru administracji - np kopalnia, która się odświeża o określonej godzinie, czy nawet automatyczny parkour.

14.Losowe eventy
Proponowałbym jeszcze bardziej rozbić monotonie, i raz na kilka godzin robić losowe eventy które mają mniejszy wpływ na rozgrywke, i trwają kilkanaście minut: podwójny drop z kamienia, tańsze przedmioty w sklepie budowniczego o 20%, podwójny exp za parkour, potrójny drop z potworów, etc. Odrywałoby to gracza od rutyny budowania czy robienia tego na czym aktualnie zarabia.

15. Nowy spawn co edycje:
Mini propozycja - do spawnu na kolejne edycje możnaby przyłączać najładniejsze wyspy graczy z poprzednich edycji (po ich poprzycinaniu world editem, usunięciu skrzynek mechanizmów etc)

16.Opłata za wystawianie na auction house
Obecnie /ah jest pełen wszelakiej maści śmieci wystawianych po 100-200sc.
Raczej byłoby lepiej, gdyby była opłata np. 400sc za wystawienie przedmiotów, wtedy byłby tam bardziej wartościowe przedmioty, a mały handel przeniósłby się do sklepików graczy.

17.Licytacje
Licytacje były bardzo fajne - ale jak wyżej, ustawiłbym opłatę za rozpoczęcie, np 1k sc.


Balans rozgrywki

Tutaj umieściłem wszystkie propozycje dotyczące ekonomii i rozwoju postępu technologicznego graczy. Nie wszystkie zmiany są korzystne dla graczy, ale sugestie te pochodzą z mojego długiego doświadczenia w ekonomii serwerów. Powinny korzystnie wpłynąć na ogólną jakość rozgrywki i szybkość postępu graczy.

18.Jako nagrody za questy powinny byc dwa jaja spawnujace 
Jeżeli ma się 2 lub więcej graczy na wyspie to mogą oni rozmnażać zwierzatka odbierając po jaju z questa, podczas gry gracz solo ma jedynie jedno zwierzątko i musi spawić drugie. 

19.Skrzynki w endzie powinny dawac fragmenty kluczy a nie iron/gold nuggety
Nie wiem czy schemat wysp na to pozwala, ale to troszke dziwne, że po tym jak w endzie były diamentowe zbroje i złoto, w endzie dostajemy… iron nuggety i gold nuggety ze skrzynki

20.Omijanie wyzwań 
Zawsze jest jakieś jedno wyzwanie, które jest wyjątkowo irytujące do zrobienia, bo akurat nie masz jakiegoś jednego przedmiotu czy farmy. Możliwość ominięcia jakiejś ilości wyzwań (proponuje jednego) jest już wbudowana w plugin, zwiększyłoby to przyjemność z rozgrywki.

21.Dodanie arbuza do hurtu i zwiększenie ceny
Obecnie arbuz jest bardzo niekonkurencyjny względem dyni - Prawdopodobnie nie ma sensu robić go bardziej opłacalnym, ale obecnie jego uprawa jest warta jakieś 30% tego co dyni.

22.Mozliwosc enchantowania piecy na wyzsze poziomy 
Nie wiem jak trudne byłoby dodanie tego - ale fajnie by było gdyby dało się tworzyć piece VI, VII, etc. Kosztowałoby to coraz więcej pieniędzy, a różnica w szybkości nie jest aż taka duża. Trzebaby było jeszcze wprowadzić limit kosztu poziomów połączeń piecy (40-50?)

23.Wzrastający dochód z prac.
Głównie chodzi o to aby pozbyć się pytania “co daje level prac”. Proponuję jakąś małą wartość, np 0.5% czy 1% na level - zwykli gracze i tak nie osiągają raczej więcej niż 50 poziomów

24. Przepalanie cobbla generuje zbyt duzy dochód
Nie dość, że stone sprzedaje się drożej od cobbla, a paliwo jest darmowe, to piecyk znacznie zwiększa ilość otrzymywanego stona. W rezultacie kopanie kamienia (zwłaszcza z beaconem) jest o wiele bardziej opłacalne od robienia manualnych farm roślin czy zbierania drewna.

25. Komenda /repair powinna mieć limit napraw, lub nieograniczenie wzrastający koszt napraw
Rujnuje ona troszkę ekonomie diamentów - każdy naprawia narzędzia zamiast robić nowe co jakiś czas. Wystarczyłoby gdyby koszt naprawy rósł za każdym razem np o 300. Po 5 naprawach bardziej opłacałoby się zrobić nowy kilof.

26. Podatek w sklepach
W pluginie na sklepy można ustawić wartość podatku, który zostaje odprowadzony przy zakupie. Proponuję 25% - spowolni to ekonomię, i zwolni rozwój wysp graczy.

Duże zmiany, nowe możliwości i zmiana mechanik gry

Tutaj są największe zmiany - drastycznie wpływają one na sposób rozgrywki, i powodują że będzie ona wyglądała inaczej niż na innych serwerach, ale jednocześnie wymagają największego nakładu pracy administracji. Nie spodziewam się, że któraś zostanie zaakceptowana, ale hej, pomysł to pomysł.

27.Szybkie kucanie powoduje szybszy wzrost roslin dookola
Jest to mechanika która bardzo spodobała mi się ze zmoddowanego minecrafta skyblock -
Zamiast dawać im mączkę kostną na start, i zmuszać ich do czekania aż roślinki wyrosną, szybkie kucanie kilkanascie razy powoduje wzrost roślin w promieniu jednej kratki. Możnaby tak np rozwijać drzewa czy jedzenie w początkowej fazie rozgrywki.

28. Dodanie wieśniaków
Wieśniacy sa op, ale latwo można dodac im customowe trady, ktore pojawialyby sie zamiast zwyklych. Mogliby sprzedawać przedmioty, których zwykle nie da się dostać na skyblocku, a których nie ma zbytnio sensu dodawać do sklepu - kwiaty, jaja mobków, żółwi, glinę, grzybnię, enchantowane książki z enchantami typu depth strider (oczywiście bez mending i tych użytecznich), krzemienie, dragons breath + jakies losowe wymiany na glowstone czy redstone.
To dodatkowo nadałoby jakiś sens emeraldom, obecnie są dość bezużyteczne.
Trzebaby tylko zablokowac robienie golemiarek i rajdy illagerow

29. Tworzenie żwiru, piasku i dirtu.
Podobnie jak wcześniej, pomysły zaczerpnięte z modów. Dodajemy nowe narzędzie - młotek (wyglada jak np drewniany kilof), tworzy sie z dwoch patykow i 2 kamieni/zelaza/diamentów.
Po zniszczeniu cobblestona mlotkiem (który kopie dosyc wolno) wypada gravel. Po zniszczeniu gravelu mlotkiem wypada piasek.

30.Tworzenie dirtu z kompostownika.
Pomysł jest dosyć prosty, i nawet całkiem logiczny - kompostownik zamiast maczki moglby dawac dirta. Oczywiscie trzeba by zmienic wartosci, np - 30 marchewek, zboza - 1 dirt, etc.

31.Builder’s Wand
To kolejna koncepcja z modów - prawdopodobnie moje ulubione narzędzie, niezwykle przydatne na skyblocku. Działa bardzo prosto. Po kliknięciu na jedną ze ścianek jakiegoś bloku, różdżka stawia kilka klocków w linii. Pozwala to na szybkie budowanie, i bardzo umila robienie np platform.

32.Magnes na przedmioty
Dosyć prosty pomysł, opcja dla vip etc która zwiększa zasięg podnoszenia przedmiotów, żeby nie spadały do voida


Propozycje optymalizacji wydajności serwera i monetyzacji.

Tutaj są ogólne przemyślenia dot. Wydajności serwera i kont vip.

33.Opcja “podaruj komus vipa/svipa”m oraz opcja “podaruj losowo x vip/svip”
Podobnie jak na twitchu, fajnie by było gdyby była opcja podarowania innym graczom (lub jakiejs ich ilosci)  vipa lub svipa, anonimowo lub z pokazaniem nicku. Prawdopodobnie nie bedzie to czesto uzywane, ale czasami trafi się bogatszy gracz, który będzie chciał wesprzeć serwer lub innych graczy.

34.Ranga dziewczyna powinna pokazywac sie jako vip/svip na rozowo
(Prawdopodobnie da się to zrobić tworząc po prostu alternatywny rodzaj rang vip, svip, gvip, który dostają gracze którzy mieli rangę girl - nie wiem jak trudne by to było)

35. 2 x wolnejszy wzrost roslin, 2x drop z roslin
Dosyć oczywiste, dzięki trzcina, dynie i tym podobne generowałyby dwa razy mniej obciążenia serwera przy zbiorze.

36.Gracze powinni byc wykopywani do lobby a nie do menu
Skoro jest lobby wyboru serwerów, to równie dobrze możnaby wykopywać tam graczy podczas restartów, zamiast wywalać ich do menu. Idealnie byłoby, gdyby po wstaniu serwera od razu teleportowało ich z powrotem. Wiem że kiedyś był od tego plugin -BungeeKick. Nie wiem na ile to jest aktualne, ani czy są podobne. 

37. Losowe eventy z wcześniejszego punktu możnaby odpalać za tokeny
Self explanatory



Zachęcam do pisania własnych przemyśleń i modyfikacji, oraz opisywania co jest fajne/co może niekoniecznie. Ułatwi to administracji wybranie pomysłów do wprowadzenia ^^.
1 użytkownik lubi posta Walior: fAqus
Odpowiedz
#2
Zawsze doceniałem ludzi, którzy dbają o nas, żebyśmy mieli co czytać w wolnych chwilach XD

Mimo urlopu obiecuję ustosunkować się do każdego punktu, postaram się dziś w nocy.
Odpowiedz
#3
1 - lipa, blokowało by to różne warpy do expiarek, zarabiarek
2 - dobry pomysł
3 - lepsze by było sortowanie po tym kiedy ostatnio wyspa ze sklepikiem była aktywna, mało aktywni, ale grający na tyle często by ich wyspa się nie skasowała byliby po prostu na końcu
4 - mokry sen 8 na 10 graczy
5 - od tego nie jest samouczek na spawnie?
6 - to bug na tej edycji, wcześniej jeśli dobrze pamiętam to było napisane
7 - jak wyżej
8 - ---
11 - wnosi to, że wiesz co dostałeś
12 - ograniczenie bo lagi
13 - to będzie jak na każdej edzie, ale najpierw trzeba dopiąć serwer na ostatni guzik
14 - zamysł happy hour ciekawy, ale ciężki do poprawnego zbalansowania
15 - nie
16 - 5% jak na poprzedniej edycji i git
17 - jak wyżej
18 - wtedy więcej graczy ma dwa razy więcej jajek, bez sensu
19 - "daj palec, a wezmą całą rękę" to jest kosmetyczna znajdźka, a nie nagroda
20 - nie, po to na każdym poziomie jest jedno trudne, żeby nie zrobić wszystkich pierwszego dnia edycji Język
21 - niby tak, niby nie, po co arbuzy jak są dynie, a schemat budowy ten sam
22 - możesz dropnąć lepsze z elementium case
23 - dochód wzrasta co poziom Język
24 - wszystko jest bardziej opłacalne od manualnych farm roślin i kopania drewna xd przed chwilą chcesz lepszych piecy, teraz chcesz zabić przetapianie cobble na stone - ???
25 - po to jest svip, żeby się nie martwić limitem napraw - zdecydowanie na nie
26 - zostawię to bez komentarza po prostu x D
27 - Śmiech
28 - gdyby to dobrze zbalansować to może i miałoby prawo działać
29 - nie, ceny dirta, piasku są stałe i są powody dla których tyle kosztują, ułatwienie ich zdobywania podburzyło by gospodarke
30 - jak wyżej
31 - od razu zalegalizujmy tinytaska
32 - jest wystarczający zasięg wsysania
33 - jest opcja przesyłania tokenów
34 - czy jest sens? dziewczyna to też człowiek, nie trzeba od razu posągów budować Śmiech
35 - nie, znowu chcesz zabić gospodarkę serwera i zniechęcić graczy do gry
36 - dobry pomysł
37 - również dobry pomysł, gracze szczęśliwi i dodatkowe PLNy na utrzymanie serwera
2 użytkowników lubi posta fantasmagorie: radek14314, fAqus
Odpowiedz
#4
Fantasmagorie, kontrargumenty do punktów:

12. Jeżeli możnaby płacić za więcej zwierząt w stacku, to nie miałoby to większego wpływu na lagi - minimalny wpływ mogłoby mieć zwiększenie ilości stacków, z tym się zgodzę.
16,17. Proponuję dać płaską kwotę zamiast %, dzięki temu nikt nie wystawi tam mało wartych przedmiotów. Jeżeli jest 5%, to od stacka szlamu wystawionego na ah za 200 gracz odprowadza śmiesznie mały podatek a chodzi o to, żeby wystawiać tam przedmioty, które są warte więcej, tak samo na licytacjach. Licytacje przedmiotów wartych 5k są ciekawe, a te o 5 kości po prostu zaśmiecają chat.
18. Ale głównym celem tej zmiany jest ułatwienie zycia graczom solo, a nie w party - jeżeli dostajesz z nagrody ocelota, to za przyzwanie kolejnego płacisz grube pieniądze jako gracz solo na początku edycji, a gracze w party mogą od razu je rozmnażać, i przez to mają łatwiej. Samo rozmnożenie kosztuje grosze, więc nie ma większego znaczenia czy z nagrody dostaniesz 3 czy 8 jajek, ważne żeby mieć 2
19. Zgoda. Po prostu dziwne że w netherze są diamentowe zbroje i złoto, a w endzie syf. :d
20. To nie lepiej żeby każde wyzwanie było średnio trudne, zamiast większości łatwych i jednego bardzo trudnego?
21. to tylko dla urozmaicenia, po prostu sie zdziwiłem że jest taka różnica między nimi
22. Zgoda, raczej nie ma sensu jeżeli wymagałoby to pracy programistów
23. Limit wzrasta, a fajnie by było też dochodzić szybciej do tego limitu. Nie jakoś znacznie, ale te kilkadziesiąt % na wyższych poziomach skróciłoby grind co godzine.
24. Nie chce go zabić - chce, żeby kopanie stone było na równi z innymi aktywnościami. Zwłaszcza, że kopać można afk - więc jaki jest sens, że kopiąc afk zarabia się więcej niż grając aktywnie na serwerze, np hodując świnki czy zabijając endermany?
25. - tutaj ciężko będzie mi przekonać jakiegokolwiek gracza, ale repair niszczy ekonomie. Diamenty byłby warte dwa razy więcej, gdyby nie dało się w nieskończoność naprawiać kilofów.

29,30 - tak, wiem że gdyby były tańsze to byłoby łatwiej - ale czy na pewno łatwiej niż kupienie w sklepie? Gdyby nie dało się ich kupowac, tylko trzebaby je było robić samemu, to nagle mogłoby się okazać, że sa wręcz warte więcej. W tym momencie szybciej zarobisz na stack piasku kopiąc stona z beaconem. Rozbijanie cobbla i zwiru zajeloby znacznie dłuzej. Prawdopodobnie zaczalbys kupowac go od innych graczy - a tak wlasnie funkcjonuje ekonomia, powstalby market ktory sam regulowalby swoja cene, a nie bylaby odgornie narzucona ze sklepu.
Co do dirta - prawdopodobnie trzebaby pozbyc sie z kompostownika np trzciny i kaktosow. Ale co jesli musialbys robic dirta np marchewkami i ziemniakami, ktorych nie da sie zautomatyzowac? ich cena by podskoczyla, a dirt bylby drogi. Prawdopodobnie trzebaby zrobic pare dni testow jakie powinny byc szybkosci kopania mlotkiem, albo ile warzyw potrzeba na dirta, ale gwarantuje ze nie byloby latwiej niz teraz.

31. Budowanie platform jest nudne - do niczego innego by sie to nie przydalo
35. Nie rozumiem, jak mialoby to zabic gospodarke? Wrecz przeciwnie, nie mialoby to na nia zadnego wplywu. produkcja bylaby dalej taka sama, ilosc kaktusow, trzciny/dyn dalej bylaby taka sama, tylko serwer wykonywalby mniej akcji
Odpowiedz
#5
12 - jeśli tak jest, że ilość w stacku nie ma znaczenia to git
16, 17 - nowi gracze chętnie kupią tanie rzeczy w małych ilościach i nie będą to dla nich śmieci
18 - no tak rozumiem to, ale party dostaje jeszcze większego buffa i np zamiast 8 jajek mają 16
20 - lepiej by tak było, ale proponowałeś coś innego Uśmiech
23 - wzrasta zarobek i limit, weź sobie rybaka i zacznij łowić z każdym lvl jest coraz więcej pitosu za rybe
24 - kopiąc afk z beaconem na eme stoniarkach zarobisz raptem 6-7k w 13minut, kopanie musi dawać więcej niż robienie rzeczy które są free to play, w końcu inwestujesz hajsik w beacon i stoniarki, żeby zarabiać z nich więcej.
25 - nie byłyby warte dwa razy więcej, bo wtedy każdy miałby kilof z naprawą i naprawiał go na spawnerach za darmo Język
29, 30 - wtedy nikt by nie robił afk farm trzciny i dyń, a tym bardziej kaktusów bo za dużo czasu by wymagały, ograniczyłbyś jedne ze sposobów zarobku monopolizując kopanie jeszcze bardziej
31 - punkty wyspy! podstawowy ranking tryby gry, z czymś takim wykładanie bloków trwałoby minute i gracze osiągaliby kosmiczne wyniki budując 150x150x256 ze stone bricków Śmiech
35 - odpisałem Ci na serwerze, mączka kostka i fortune 3 na marchewki i ziemniaki, kosmiczne ilości wypadają bez dropu x2, a co dopiero by było z dropem x2. btw serwera raczej nie laguje ilość roślin tylko ilość maszyn które je zbierają Uśmiech
1 użytkownik lubi posta fantasmagorie: fAqus
Odpowiedz
#6
20 - zgoda, czyli dodatkowo dobrze byłoby ujednolicić trudność wyzwań.
23 - tak jest tylko dla rybaka (z tego co wiem)
24 - tak, ale nawet przed beaconem kopanie afk jest zbyt opłacalne. A nawet po - jak sam mówisz, po tym jak juz masz beacona uzbieranie na kolejnego trwa (według Twoich danych) 13/6*90=195 minut, czyli raptem 3h. Nie uważasz, ze beacon zwraca się troszeczkę zbyt szybko?
25 - nie wystarczyłoby mending dla wszystkich
29,30 - to zależałoby od tego jak trudno byłoby zrobić dirt i sand, i ile one by kosztowały - to można łatwo sprawdzić po kilku dniowych testach.
31 - wypełniliby całą wyspe stone brickami, i co potem - ktoś kto wypełniałby wyspę droższymi blokami by i tak ich pokonał. A nawet w tym momencie, ranking wyspy to raczej kwestia tego jak duzo masz graczy i jak bardzo chce im sie ukladac kelpy i kopac zloto.
35 - kości na serwerze są drogie, 5sc/kość najtaniej, zwykle po 8-12 sc. przerabianie ich na mączke, a potem używanie ich na plonach nie opłacałoby się nawet gdyby drop był x3. Stack roslin jest warty po prostu zbyt malo.
Odpowiedz
#7
23 - na górnika też działa
24 - nie zgadzam się, bo to sam beacon, do osiągnięcia takiego zarobku musisz zainwestować jeszcze więcej sc w piece 5/3/3 i emeraldowe stoniarki. plus to jest czas samego kopania, a gdzie jeszcze sprzedawanie urobku Język
25 - gdyby był droższy, więcej osób by łowiło, byłoby więcej mendingów, popyt rodzi podaż
29, 30 - gdyby miał kosztować tyle samo to po co cała ta zabawa, jak można po prostu kupić w /shop?
31 - wymieniałbym stopniowo stone bricki na cenniejsze bloki Język przypominam, że poprzednią edycje wygrał solowy gracz, więc nie do końca to kwestia tego jak dużo masz graczy
35 - znowu to samo popyt rodzi podaż, gdyby był popyt na kości ludzie by stawiali spawnery szkieletów, byłoby więcej kości, ceny by spadły, gracze mieliby to nich nieograniczony dostęp i wracamy do punktu wyjścia gdzie ten pomysł niszczy gospodarke bo jest zbyt mocny
Odpowiedz
#8
23 - Nie wiedziałem, I stand corrected
24 - Koszt pieca i stoniarek jest znikomy przy koszcie beacona. Z jednej strony fajnie ze w kopanie mozna tak inwestowac - tylko szkoda ze wszystkie inne prace w lategame sa tak bardzo w tyle.
25 - I tak wlasnie powinna dzialac ekonomia, ze jest duzy przeplyw towarow, dzieki temu serwer zyje
29, 30. Dla urozmaicenia i nowości.
31 - jeżeliby Ci sie chciało to gratuluję. Co do grania solo - oczywiście, ale jarod pewnie grał więcej niż wszyscy gracze z drugiej wyspy razem wzięci xd
35 - Zawsze to jakaś odmiana od kopania stone, a przeciez mozna by to łatwo regulować zmieniając ceny warzyw na skupie, żeby nie było zbyt op
Odpowiedz
#9
1. Niestety raczej awykonalne.
2. Dopiszę w pluginie metodę, która będzie usuwała nieczynne warpy - event listener z systemu warpów niestety nie łapie ich usunięcia w niektórych przypadkach.
3. Trzeba by było ręcznie, meh :<
4. Może lepiej by było jakoś ograniczyć ich ilość.
5. Jest do tego samoczek, /menu -> poradnik, dodatki etc. i komenda /pomoc. Niektórym się nie chce czytać nawet czatu, a zadają pytanie mimo, że na dokładnie to samo 30 sekund wcześniej udzieliliśmy odpowiedzi Śmiech
6. Niestety to słaba strona pluginu od skrzynek :< Możemy spróbować wysłać prośbę do developera, żeby pokazywało cały przedmiot dokładnie, jaki w środku jest.
7. Próbowaliśmy, niestety plugin nie chce współpracować z sektorami.
8. Pomyślimy nad rozwiązaniem tej kwestii.
11. Poprawimy te komunikaty - o ile to możliwe.
12. Niewykonalne, ani w jednej, ani w drugiej opcji.
13. Eventy będą się odbywały, gdy pozostała część ekipy będzie dysponować większą ilością czasu. Jak już Krynio gdzieś niedawno wspomniał - każdy ma teraz dużo pracy lub zawirowania życiowe.
14. Krynio niech się wypowie... Ale jeśli pomysł przejdzie, to na pewno nie zostanie wprowadzone na tej edycji.
15. Pozostawiam to reszcie ekipy do opinii.
16. Jeśli jest taka opcja - why not?
17. Wymaga napisania pluginu... Zapewne na dniach zacznę go pisać.
18. Byłbym już bardziej za pozbyciem się ich.
19. Nie mam zdania, co do tego.
20. Jestem na nie, jeśli chodzi o pomijanie.
21. Nie mam zdania.
22. Jestem na nie. Poza tym zauważ, że kłóci się to z punktem 24 Śmiech
23. Jak dla mnie może być, ale niech Krynio zaopiniuje Śmiech
24. Raczej byłbym za podniesieniem opłacalności pozostałych możliwych źródeł zarobku prócz automatycznych farm.
25. Nie przeszłoby, gracze (svipy) by nas powiesili Śmiech
26. Był taki pomysł i byłbym jak najbardziej za.
27. Brak zdania.
28. Tylko z modyfikacją ofert, albo bez możliwości handlu z nimi (dla ozdoby).
29. Nie ma mowy.
30. Jeśli już to z bardzo niską szansą mogłby wypadać dirt, piasek lub żwir.
31. To trzeba by było przedyskutować, mi to osobiście się podobało.
32. Musi być jakieś ryzyko... svipy i gvipy i tak już mają /fly i szansę uratowania się.
33. Jest opcja przelewu tokenów
34. Brak zdania, nie jestem kobietą Śmiech
35. Pomysł spoko, ale wyłączając z tego marchew, buraki, ziemniaki i pszenicę.
36. Docelowo tak byśmy chcieli.
37. Osobiście dla mnie spoko pomysł, ale wróć do punktu 14. Śmiech
1 użytkownik lubi posta NulllPointer: fAqus
Odpowiedz
#10
Nulll:
1. Prawdopodobnie dałoby się to wprowadzić tylko w postaci luźnej zasady, jeden sklep - jedna tabliczka. Nie jest to jakoś bardzo ważne ani irytujące, to bardziej losowa uwaga z mojej strony
3. To możeby dopisać to do jakiejś listy do zrobienia raz w tygodniu, albo jak zasugerował Fanta (o ile to możliwe) sortować tabliczki według aktywności graczy/rankingu czy jakiegoś innego wyznacznika
4. Proponuje porozmawiać z graczami, ale nie znam dosłownie nikogo kto je lubi.
18. Nie mam zdania co do pozbycia się ich - po prostu uważam że pogłębiają one i tak dużą przewagę grania w party.
20. Jeżeli nie pomijanie, to proponowałbym w przyszłości ujednolicenie ich trudności. Np wyzwanie połączony z siecią kosztuje na serwerze 17k sc przy obecnych cenach nici (+-15sc per), podczas gdy wyzwania typu enchant czy redstonowiec są do wykonania w kilka minut.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości