Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozwiniecie Wedkarstwa - Custom Fishing
#1
Czesc czesc, dzisiaj przychodze z propozycja na urozmaicenie wedkarstwa na naszym skyblocku za pomoca pluginu z ktorym sie spotkalem na innym Polskim skyblocku, przyznam jest troche "kradniecie" pomyslu lecz plugin sam w sobie oferuje tylu sposobow na rozwoj ze nasz system wedkarstwa bedzie wygladal kompletnie inaczej od powiedzmy konkurencji.

Przechodzac do rzeczy, tutaj jest link do pluginu Custom Fishing (Klik), technik ze mnie zaden, widze ze jest wsparcie do 1.15.2 to niby powinien dzialac.  Jedynym moim zmartwieniem jest czy ten plugin nie bedzie sie gryzl z jobs ale to juz wam pozostawiam do sprawdzenia.

Widzialem ze byla propozycja ktora zostala zaakceptowana dot. dropu fragmentu kluczy z lowienia lecz nie wiem czy zostala wprowadzona wiec rowniez uwzglednie to w propozycji.

Custom obszary do lowienia
Plugin pozwala na wyznaczenie dropu z lowienia na dany region uzywajac worldguarda (Wiecej informacji jest w linku).

A wiec moja propozycja byloby cos takiego:

Drop lowiac na wyspie:
Standardowy drop ryb

Drop lowiac na spawnie:
Standard drop ryb
Fragmenty kluczy
Kupony na SC (500/1000/2500/5000 - Wartosci kuponu do ustalenia)
Surowce
+ Urozmaicenia (Opisane nizej)

Pytaniem najpewniej jest, po co komplikowac lowienie dla graczy?  Wedlug mnie wprowadzajac nowe przedmioty do dropu skloni to graczy do uzywania moda do fabrica o nazwie "AutoFish"  jest to najpewniej jeden z powod czemu cala propozycja moze zostac odrzucona bo bedzie to wymagalo wiecej sprawdzania graczy czy nie lamia regulaminu uzywajac owego moda. 

Wprowadzajac takie urozmaicenie jak custom drop jedynie na spawnie w wyznaczonym miejscu pozwoli na latwe sprawdzanie graczy gdyz wszyscy beda lowic w jednej lokalizacji.

Urozmaicenia
Plugin rowniez oferuje podzialy rozmiaru ryb od ktorego zalezy ile ryba kosztuje, bylby to kompletnie osobny system zarabiania niz sprzedawanie rzeczy w sklepie. Przyklad podzialu:

Ryba Duza (10% szans na drop) = 100sc
Ryba Srednia (40% szans na drop) = 50sc
Ryba mala (70% szans na drop) = 20sc

To jest taki opis dzialania w mocnym skrocie lecz wydaje mi sie ze wystarczajacy zeby zrozumiec jak mozna tym urozmaicic ekonomie.

Poza tym, mozna do dropu wstawic przedmioty unikatowe jak na przyklad "Antyczna czesc wedki" i zrobic z tego system wymiany, na przyklad:

128 Antycznych czesci wedki = Wedka: Luck of sea 4/ Lure 4/ Unbreaking V

Wyzsze stopnie Luck of sea jak i lure mialy by wplyw na wspomniany drop ryb. Ogolnie otwiera to nowe mozliwosci na eventy jak i urozmaicenie codziennej rozgrywki.

Jak to wpasowac do aktualnego systemu prac?
To rowniez, jest kluczowym pytaniem, jak to polaczyc z aktualnym system jobsow. Wedlug mnie najprostszym rozwiazaniem byloby pozbyc sie zdobywania SC za wylowienie ryby, zostawic samo expienie pracy. A co do limitu prac (/jobs limit), nie wiem jakby to sie odnosilo, wydaje mi sie ze najrozsądniej byloby jobs limit wykluczyc z pracy rybaka lub nawet calkowicie pozbyc sie "rybaka" z prac. Na bazie tego pluginu mozna zbudowac bardzo ciekawy system wedkarstwa z roznymi wynagrodzeniami ktory wedlug mnie bedzie w dosc duzym stopniu "game changing" na dluzsza mete niz tylko pierwsze pare tygodnii nowej edycji jesli caly system zostanie dobrze zbudowany.

Jesli pomysl zostanie zatwierdzony i nie bedzie sie gryzl z pluginami na serwerze bede w stanie rozpisac caly system wedkarstwa uzywajac urozmaicen z pluginu.
2 użytkowników lubi posta fAqus: Liquix_, fantasmagorie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości