Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowca - EXP za zabijanie potworow
#1
Czesc czesc, dzisiaj przychodze z propozycja dot. pracy "Lowca", moja propozycja jest zboostwania exp za zabijanie Pigmenow jak i dodac Iron golemy do potworow za ktore otrzymuje sie EXP jak i pieniadze.

Pigmeny aktualnie wygladaja tak; 0.39$ i 5.61xp
Pigmeny propozycja; 0.90$ 11.23xp (Takie jak na blaze)

Po testowaniu spawnerow pigmenow nie sa one az tak oplacalne jak przykladowo blaze ktore i tak dostaja wieksza ilosc expa jak i dolarow za zabicie, moze nie zmieni to "mety" lecz napewno w jakims stopniu to wyrowna zyski pracy lowcy.

Iron Golemy propozycja; 0.10/30$ i 5/6xp (Moze po prostu aktualne staty pigmenow?)

Jako ze Iron golemy sa jako tako oplacalne i nie maja zadnego limitu spawnu wydaje mi sie ze powinny zostac dodane do Lowcy lecz z lekkim nerfem. Moim glownym argumentem jest tutaj zarabianie na Golemach / Blaze, zeby wyrownac linie balansu miedzy dwoma spawnerami, takie statystki dalby lekkiego buffa Golema jak i pozwoliloby to osobom ktore zarabiaja na golemach probowac sie w rankingach Lowcy.
1 użytkownik lubi posta fAqus: fantasmagorie
Odpowiedz
#2
moim zdaniem to nie ma sensu.
Bardziej było by opcjonalne znerfienie na tej edycji bloków kelp, to by wyrównało bezsensowny lvl wyspy wielu graczy iż ten blok jest za darmo Uśmiech
Edit; I pigmeny sie respią w o wiele wiekszych gromadach wiec to tez nie ma sensu zwiekszenie exp z tego
1 użytkownik lubi posta _Jocku_: KapitanRogalik
Odpowiedz
#3
+1
(29 Kwi 2020, 19:20)_Jocku_ napisał(a): moim zdaniem to nie ma sensu.
Bardziej było by opcjonalne znerfienie na tej edycji bloków kelp, to by wyrównało bezsensowny lvl wyspy wielu graczy iż ten blok jest za darmo Uśmiech
1 użytkownik lubi posta KapitanRogalik: _Jocku_
Odpowiedz
#4
To ze kelp jest do nerfu wiadomo od pierwszego tygodnia tej edycji. W tym temacie nie ma nic o kelpie jak i punktacji blockow.

(29 Kwi 2020, 19:20)_Jocku_ napisał(a): Edit; I pigmeny sie respią w o wiele wiekszych gromadach wiec to tez nie ma sensu zwiekszenie exp z tego

Pigmeny respia sie praktycznie tak samo jak blaze wiec wzrost exp+$ za zabicie pozostaje sluszny.
Odpowiedz
#5
to powinni tez zmienić koszt zmiany tych spawnerów bo tez nie rozumiem czemu golem miałby miec takie niskie staty do łowcy xd jak jest wyzsza cena niz blaze. Rozumiem tez bo są bloki zelaza i latwiej sie wbija lvl ale zeby tak robic to juz troche tych spawnerow trzeba miec. Trzeba patrzec tez na inne czynniki kazdej rzaczy a nie skupianiu sie na lowcy Uśmiech sr za orto jak tam jakies bledy ale na szybko to pisze (i jak cos jest bez sensu napisane) xd
1 użytkownik lubi posta _Jocku_: KapitanRogalik
Odpowiedz
#6
Sensem mniejszych stat golema mimo drogiej ceny zmiany spawnera jest potencjal zarobku golemow w porownaniu do Blaze'ow, na skale powiedzmy 80-100 spawnerow golemy beda bardziej efektywne patrzac strikte na same spawnery, a tutaj masz powody:

- http://forum.skyup.pl/showthread.php?tid=2728 <- Limity mobow, Limit blaze = 30, golemy nie posiadaja limitow (Jesli te limity dalej sa aktualne na tej edycji)
- Zelazo z golemow ma wiele uzytkow w porownaniu do blaze, przykladowo hoppery, bloki punktowe (Bloki zelaza, kraty, hoppery) i oczywisice sprzedaz w sklepie lub na hurcie

Golemy powinny po prostu zostac uwzglednione u lowcy a nie dostawac pelnego "reworka", jedyne czego potrzeba to paru spawnerow i Karambita zeby tak naprawde jakikolwiek spawner byl w jakims stopniu zwrotny i golemy sie w zadnym stopniu nie roznia od tego.

pepega
Odpowiedz
#7
ale to nie potwor Uśmiech przyjazne stworzenie xd po co je zabijac? xd
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości