Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycje środkowo-sezonowe
#1
Czołem,
plus minus jesteśmy już w połowie edycji, a może nawet bliżej końca, więc czas na spostrzeżenia Uśmiech

1. Zwiększenie skalowania /jobs limit wraz z większą sumą lvli

Aktualnie nawet na high lvlu, limit zarobku godzinowego jest śmiesznie mały (2800sc na 138 glvlu), widzę jego zwiększenie jako potencjał do zachęcenia graczy do bardziej aktywnej gry.
___
2. Buff ilości połączeń w lejach lvl9 i lvl10

Jeśli z założenia ilość połączeń ma ograniczać potrzebę większej ilości lejów to ilość tych połączeń na tych dwóch lvlach jest nieadekwatna do ceny jaką trzeba za nie zapłacić.

24 leje lvl7 - 600 połączeń - 302400sc -> 504sc/połączenie
20 lejów lvl8 - 600 połączeń - 502000sc -> 836,66sc/połączenie
17 lejów lvl9 - 595 połączeń - 851700sc -> 1431,42sc/połączenie
12 lejów lvl10 - 600 połączeń - 1201200sc -> 2002sc/połączenie

jak widać porównując lvl7 i lvl10 za ograniczenie liczby lejów tylko o połowę trzeba zapłacić ~cztery razy więcej sc
___
3. Kontrowersyjne! trzecia praca do wyboru dla graczy svip+

Zdecydowanie, szczególnie w mid/endgame przydałaby się trzecia praca do wyboru, czasem człowiek ma ochotę odpocząć od kopania cobble, stawiania bloków czy bicia mobów Język trzecia niezobowiązująca praca (w szacunku dla prograczy bez svip nie mogłaby się wliczać do poziomu pracy globalnej i limitu zarobku na godzinę) była by pożądanym urozmaiceniem.
___
4. Ograniczenie liczby harvesterów lub zwiększenie ich ceny

Z sektora trzeciego coraz częściej zaczynają (znowu) napływać informacje od graczy, że są lagi, że piece zwalniają. Historia zatoczyła koło?Język Aktualna cena harvestera to około 2000sc, zwiększenie jej do 10000-15000sc (może możliwość zakupu w /shop tak jak spawner/beacon i ewentualnie po wykonaniu jakiegoś zadania z /c?) zdecydowanie zniechęciło by graczy do stawiania kolosalnych farm ignorując wszystkie inne aspekty rozgrywki.
Drugie co chciałbym zaproponować to ograniczenie ich liczby na wyspie do w miarę rozsądnej wartości - np. 1500 sztuk
___
5. Buff punktowy dla bloków diamentów i emeraldów

Aktualnie te bloki to jest absolutny "must sell" gdyż bardziej opłaca się kupić po prostu tańsze bloki za pieniądze z nich. Lekki buff dla nich spowodowałby, że gracze musieli by się zastanowić czy lepiej je sprzedać, czy może zacząć stackować? Kolejną zaletą byłyby nowe skupy tych bloków, przez co nowi gracze na początku swojej przygody z serwerem zyskali by kolejną możliwość godnego zarabiania waluty.
___
6. Komunikat o nagrodach z platynowych skrzynek

Jeśli jest to możliwe, czy dałoby radę wprowadzić powiadomienie takie jak przy skrzynkach elementium, że ktoś wydropił główną nagrode z platynowych skrzynek? (elementium key, enchanted key, 5x blok emeraldów)
4 użytkowników lubi posta fantasmagorie: Liquix_, Marcin975, Bakusieke, moherBEAR
Odpowiedz
#2
Ogólnie nie ma się do czego przyczepić.
Podpinam się pod wszystkie propozycje, może z wyjątkiem powiadomienia o wygraniu bloków eme. Nie jest to według mnie na tyle wartościowa nagroda, żeby zaśmiecać czat informacją o niej.
Za to dodałbym jeszcze komunikat o wygraniu kilofa unb5 i ew. cymofana.
2 użytkowników lubi posta SebeQ1: Liquix_, moherBEAR
Odpowiedz
#3
Comofan jest w skrzyni elem., więc pojawia się komunikat o jego wylosowaniu


(24 Lip 2020, 12:41)SebeQ1 napisał(a): Za to dodałbym jeszcze komunikat o wygraniu kilofa unb5 i ew. cymofana.
1 użytkownik lubi posta Marcin975: Liquix_
Odpowiedz
#4
1. Zwiększenie skalowania /jobs limit wraz z większą sumą lvli

Najbardziej podoba mi się ten pomysł, na ./jobs limit zwracamy uwagę tylko w początkowej fazie gry, przynajmniej u mnie tak jest. Może trochę większa ilość SC za wykonywanie pracy motywowała do śledzenia tego limitu, by go zapełnić do pełna (Zawsze jakieś urozmaicenie ^^)

2/4. Buff ilości połączeń w lejach lvl9 i lvl10

Co do lejów/harvesterów, dużo się nie wypowiem, bo ich zwyczajnie nie używam w takich ilościach, ale co do połączeń to się zgodze. Na 9lvlu posiadamy 35 połączeń, a na 10 tylko 50, a ulepszenie go na 10lv z tego 9 kosztuje nas 50k - wynika, ze bardziej opłacalnym wyjściem jest zrobienie drugiego leja na 9lv, ponieważ ulepszenie go na taki poziom kosztuje 50,100 SC a wtedy mamy dodatkowe 35 połączeń zamiast 15. Jakby było bardziej opłacalne ulepszanie ich na 10lv to może limit nie byłby takim problemem dla niektórych graczy i myślę, że byłoby ich zdecydowanie mniej na serwerze.

3. Kontrowersyjne! trzecia praca do wyboru dla graczy svip+

Nie jestem przekonany co do tego, ale np. trzecią prace możemy wziąć po osiągnięciu 100lvla globalnego?

5. Buff punktowy dla bloków diamentów i emeraldów

Myślę, że zamysłem tutaj na serwerze było to, żeby diamenty/emeraldy były głównie do sprzedawania/zarobienia na początkowej w fazie gry jak i w późniejszym. Co jak co, ale istnieje dużo więcej bloków przez które idzie wbić wysoki poziom wyspy. Nie skreślam tego pomysłu, ale też jako gracz i moderator tego serwera nie chciałbym widzieć kolosalnych poziomów wyspy pod ./rankingi.

6. Komunikat o nagrodach z platynowych skrzynek

Myślę, że nie jest to potrzebne (przynajmniej w przypadku bloków emeraldów). Jak się pojawiły komunikaty które dotyczą dropu z elementium widywało się komentarze, że to zaśmieca chat i im przeszkadza.
2 użytkowników lubi posta PijanyJonusz: Ashne, fantasmagorie
Odpowiedz
#5
1. Nie wykorzystuje limitu już od dłuższego czasu, więc się nie wypowiem.

2. Z jednej strony racja, ale z drugiej jednak jest ten limit hopperów. Jeśli komuś chce się kombinować z mniejszymi lvlami to niech kombinuje, a hoppery na 10 niech dają większy komfort (choć aktualnie z tym resetowaniem połączeń to one nie są wcale komfortowe).

3. Nie wykorzystuje drugiej pracy, więc tutaj zachowam to samo stanowisko co w punkcie pierwszym.

4. Ograniczenie na nie, ale zwiększenie ceny już jest bardziej sensowne. No niestety jeśli chodzi o dyniarki to te harvestery naprawdę bardzo ułatwiły budowanie ich i nawet pomimo - 20% na cenie dyń to nadal budowanie dyniarek jest by far najbardziej opłacalne z wszystkich farm.

5. Jestem na tak, Jonusz chyba nie do końca zrozumiałeś co Fantas miał na myśli albo to ja źle zrozumiałem, ale jestem jak najbardziej na tak, żeby zbalansowac diamenty i emeraldy w taki sam sposób jak to jest zrobione z lapisem, węglem i żelazem (lapis - 40/stak - 5pkt za blok, wegiel - 80/stak - 10pkt za blok itd.).

6. Nie jest to zły pomysł, ale mimo wszystko takie komunikaty będą przeszkadzać sporej ilości graczy, więc wprowadzenie ich miałoby jedynie sens gdyby była możliwość wyłączenia owych komunikatów.
1 użytkownik lubi posta Zarabiarka: Kravevo
Odpowiedz
#6
Przyjrzę się limitowi prac, zobacze, czy nie ma jakiegos problemu ze skalowaniem wzgledem ilosci prac. Masz racje, ze trzeba go powiekszyc. Zaakceptowany

Zgodzę się również z tym, że należy powiększyć ilość połączeń w lejach wyższego poziomu. Zaakceptowany

Trzecia praca dla svipa to moim zdaniem przegięcie. Zamierzamy ją dodać przy okazji wprowadzenia nowego systemu wyzwań na przyszłej edycji. Odrzucony

Wątek z Harvesterami przeniosłem tutajPrzeniesiony

Punkt dotyczący ilości punktów za bloki emeraldów i diamentów jest trafny. Zaakceptowany

Nagrody za pozostałe skrzynki za bardzo zanieczyściłyby chat. Odrzucony

Pomysł został zaakceptowany. Aktualnie oczekuje na realizację.

Wiadomość wygenerowana automatycznie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości